sonni toender

Vi har per 1. september ansat Sonni Tønder som produktionsdirektør til at stå i spidsen for en række nye strategiske tiltag, der skal sikre vores konkurrencedygtighed på pris og kvalitet i fremtiden.

Vi har gennem de seneste år oplevet stor vækst trods hård konkurrence på markedet. En central vækstfaktor har været vores valg om at bibeholde produktionen under ét tag i Danmark. Det sikrer nemlig stram styring af kvalitet og pris, og det fokus vil vi gerne styrke med en række nye strategiske tiltag. Direktør Michael Schrøder fortæller:

”Vi er i et marked, hvor sammenhæng mellem pris og kvalitet spiller en markant rolle, og hvor kravene til eltavlernes kompleksitet øges konstant. Det medfører et behov for løbende effektivisering af produktionsprocessen, ligesom kvalitetsstyring altid skal være i top. Vi vil gerne mestre begge dele endnu bedre og har derfor besluttet at påbegynde en ISO-certificering af virksomheden."

Som led i ISO-certificeringen har vi ansat Sonni Tønder som produktionsdirektør. Sonni Tønder har bred erfaring med ledelse og ikke mindst styring af produktion og produktionsrelaterede projekter. Derudover har han et indgående kendskab til Pro-Automatic, hvor han tidligere var ansat som driftschef gennem en årrække. Sonni Tønder var blandt andet med til at lede etableringen af vores produktionshal på 2000 m² i Holsted i 2016.

Sonni Tønder fortæller:

”Det er en stor glæde at vende tilbage til Pro-Automatic, der er førende på markedet for eltavler. Jeg kommer fra en lignende stilling, hvor jeg har arbejdet indgående med strategiudvikling, standardisering, effektivisering og kvalitetsløft. Jeg ser frem til at bringe denne erfaring med mig ind i virksomheden, så Pro-Automatic kan bevare sin konkurrencedygtighed  på både pris og kvalitet.”

Med Sonni i spidsen for vores produktion er vi nu endnu bedre rustet til at levere fremtidens eltavler af høj, dokumenterbar kvalitet og på konkurrencedygtige vilkår.