Lars Skovly med PRO baggrund 1000 x600

Mød Tavle-Lars – vores nye salgsingeniør Lars Skovly

Ønsker du rådgivning om hovedfordelingstavler, så tager du fat i Tavle-Lars alias Lars Skovly.  Med en imponerende erfaring og ekspertise indenfor hovedfordelingstavler og Schneider produktkendskab er Lars en værdifuld ressource hos Pro-Automatic.       

Salgsingeniør Lars Skovly sluttede sig til Pro-Automatic i august 2023 og er begejstret for de tekniske udfordringer i eltavle branchen, samt den stigende efterspørgsel på de grønne løsninger. Han trives i et miljø, hvor hver dag byder på nye udfordringer, direkte kundekontakt og faglige sparring på komplekse projekter.  

”Jeg kan bare godt lide at hjælpe installatørerne med tekniske løsninger. Når de henvender sig om eltavler til nye store infrastruktur- eller byggeprojekter i København, Nord- og Sydsjælland, som er mit salgsdistrikt, så bringer jeg min erfaring fra de mange år i branchen i spil,” fortæller Lars Skovly.     

Fra Thule Basen over rådgivning til Schneider Electric  

I 1998 rejser Lars som industrielektriker til Thule Basen for at arbejde som formand. Efter eventyret i Grønland vender han hjem og starter på elinstallatøruddannelsen. 

Karrieren bringer han derefter ind i eltavlebranchen hos en eltavleproducent. Tre år senere  starter han i Rambøll som elingeniør og rådgiver. Her fortsætter Lars’ passion for eltavler, og Rambøll kollegaerne døber ham Tavle-Lars.   

Det eltekniske miljø i Schneider Electric frister Lars og en ny 11-årige karriere starter med teknisk support og elrådgivning især indenfor tavlekomponenter. 

” Lars’ karrierevej er imponerede. Hans rejse gennem branchen har formet ham til den anerkendte ekspert han er i dag. I Pro-Automatic er vi stolte over at få så stærk en profil i vores salgsteam,” fortæller Peder Pedersen, salgsdirektør i Pro-Automatic.   

Tiltrukket af det faglige miljø i Pro-Automatic

I Pro-Automatic bidrager Lars med sin omfattende viden og erfaring til gavn for både kolleger og kunder. Hans dybe kendskab til Schneider-produkter og hans evne til at levere teknisk rådgivning både internt og eksternt har gjort ham til en værdsat ressource i virksomheden.

”Jeg blev tiltrukket af det høje faglige niveau i Pro-Automatic og muligheden for det direkte salg til elinstallatører. Vi udfordres dagligt på gode tekniske løsninger på komplekse projekter, og elektrificeringen der buldrer derudaf.  I Pro-Automatic har vi et godt samarbejde både i salgsteamet, i tilbudsteamet og med projektingeniørerne. Vores danske produktion har høj kapacitet og understøtter projekterne på en agil og professionel måde. Det giver tryghed og tillid i vores kundesamarbejde,” fortæller Lars. 

Vi er stolte af at have Tavle-Lars ombord hos Pro-Automatic, og ser frem til hans fortsatte bidrag til vores projekter og kundesamarbejde.  

 

038 Pro Automatic apr24 CHO kopier w1000 x667

 Pro-Automatics produktion af eltavler til ladestandere