Den 1. juni 2021 har vi ansat René Saabye Johansen i en stilling som beregner

Ansættelsen af René sker, fordi vi ønsker at udvikle og styrke vores beregnerteam.Ansættelsen af René sker, fordi vi ønsker at udvikle og styrke vores beregnerteam.


På et spørgsmål, om hvorfor René har valgt Pro-Automatic, siger han:

”Jeg ser Pro-Automatic som en yderst kompetent virksomhed. Her får jeg mulighed for at skabe løsninger i tæt dialog med kunderne,” og fortsætter, ”jeg har 5 års erfaring, men andre her i huset har 25 til 40 års erfaring – og det har virkelig været attraktivt for mig at blive en del af det miljø. Jeg kan godt lide at tilegne mig viden om standarder og el-tavler, faget driver mig, og miljøet hos Pro-Automatic er med til at løft mig op på et højere niveau.” René slutter med ordene: ”Virksomheden har vist mig stor tillid. Allerede indenfor den første uge har jeg haft mulighed for at prøve kræfter med et projekt bestående af effekttavler, som kan levere mere end 12.000 ampere”.

René er uddannet elektriker i 2012 og har videreuddannet sig til elinstallatør på Erhvervsakademiet Lillebælt i Odense, hvor han afsluttede uddannelsen i 2016.

René startede sin karriere ved Sydvestfyns El i 2008 og blev i 2016 ansat som projektansvarlig og beregner ved Titech Electric A/S. Her fik han hurtigt ansvar for at dimensionere og konstruere eltavler, og projektansvar i forhold til tidsplaner og økonomi.

Om René siger salgschef Peder Pedersen: 

”René bliver en del af vores beregnerteam, hvor han vil få en strategisk krævende rolle på projekter, i form af tæt sparring og dialog, os og kunden imellem. René passer godt ind i firmaets DNA, fordi han er jordnær, kompetent og løsningsorienteret.”


Vi byder René velkommen i beregnerteamet.