Rene Madsen Afdelingsleder Albertslund

Den 8. august 2021 har vi ansat René Madsen som afdelingsleder på vores kontor i Albertslund

Med René i spidsen for afdelingen styrker vi vores kompetencer og sikrer den forsatte vækst på Sjælland.

René kommer med stor brancheerfaring som projektingeniør og leder. Han starter sin karriere som projektingeniør ved Løgstrup-Steel A/S 1996, hvor han er i 13 år, inden han i 2009 skifter til stillingen som Electrical Project Engineer hos Burmeister & Wain Scandinavian Contractor (BWSC) i Allerød. Efter 5 år som projektingeniør overgår han til en stilling som Electrical Project Manager i samme firma - en stilling varetager han indtil hans ansættelse hos os. Det har gjort ham til en teknisk stærk profil kombineret med ledelseserfaring.

Om sin ansættelse hos os siger René:
”Jeg er glad for, at jeg sluttede mig til Pro-Automatic som afdelingsleder, og glæder mig meget til de nye udfordringer og nye gode kolleger. Jeg har igennem min tid hos BWSC stiftet bekendtskab med Pro-Automatic ved flere lejligheder på forskellige projekter, og har lige fra starten af, set Pro-Automatic som en meget seriøs og kompetent spiller indenfor eltavlebranchen.”

Michael Schrøder siger:

”René er den helt rigtige til jobbet. Han er handlekraftig, fremsynet og resultatorienteret. Allerede nu oplever vi hvordan han skaber de rigtige løsninger, og udvikler og udvider vores afdeling på Sjælland.”

Vi byder René Madsen velkommen.