Soren Andreas Jacobsen

Pro-Automatic har den 5. juni ansat Søren Andreas Jacobsen i Holsted som projektleder i vores afdeling for projektering af effektfordelingstavler

Søren afsluttede i 2018 sin uddannelse som elektriker med speciale i  installationsteknik ved Den jyske håndværkerskole, og valgte efter endt uddannelse, at gå direkte videre til uddannelsen som maskinmester på Fredericia Maskinmesterskole. Han afsluttede maskinmesteruddannelse i sommer med et speciale i industri og ledelse, hvor han arbejdede med emner som projekt-, energi-, miljø- og vedligeholdelsesledelse.

Som elektrikerlærling og -svend har Søren arbejdet med renovering og nybyg af huse, større entrepriseopgaver og spjældopgaver.

Det giver en interessant sammensætning af fag og praktisk erfaring, og er nogle af årsagerne til at vi ansatte ham.

Vi har også valgt Søren, fordi han er en struktureret, analyserende teamplayer, der motiveres af at yde den bedste service, uanset om det handler om rådgivning, specialløsninger eller teknisk support. 

Søren siger:

”Pro-Automatic kom ind fra sidelinjen. Jeg fandt jobopslaget, og selv om jeg har taget en maskinmesteruddannelse, vil jeg gerne blive i el-branchen. Der er mange ting som er spændende at arbejde med, fx kundekontakt, projektforløb og netværk. Jeg trives med at have kontakt til kunderne og det er fedt med direkte kontakt til produktionen.”

Søren startede sin ansættelse i produktionen, hvor han blev introduceret til de forskellige systemer og arbejdsgange, inden han medio august fik sin gang på kontoret.

Om Søren siger El-installatør Andreas Munkøe:

”Søren har været en stor gevinst for vores team af dygtige projektingeniører.

Han er fra start faldet godt til, og bidrager til teamet med godt humør og god teknisk indsigt. Søren er allerede i fulde omdrejninger med projektering af en masse spændende projekter til gavn for vores organisation og kunder.”

Søren er 29 år og bor i med sin familie Skærbæk, hvor han også er en del af det lokale sports- og fitnessmiljø.

Vi ser et stort potentiale i Søren og glæder os over at byde ham velkommen.